پرش لینک ها

ترندهای طراحی داخلی ؛ 7 ایده جدید، امروزی و جذاب !

اختصاصی شرکت معماری تب دیزاین:‌ طراحی داخلی، می‌تواند کیفیت و حس فضایی خانه شما را به کلی تغییر دهد. همچنین با جذابیت بصری منحصربه‌فردی که طراحی داخلی امروزی به ارمغان می‌آورد، ارزش مادی خانه شما هم به مراتب بیشتر می‌شود. پس وقت آن است که از ایده‌ها و ترندهای جدید استقبال کنید و چارچوب‌های قدیمی را رها کنید! در سال‌های پیش‌رو، شاهد ایده‌های جدید، آینده‌نگرانه و هیجان‌انگیز طراحی و دکوراسیون داخلی خانه خواهیم بود. بنابراین در این مقاله به بررسی 7 مورد از بهترین ترندهای طراحی داخلی می‌پردازیم؛ ترندهایی همچون سبک‌ محبوب، نحوه چیدمان و فرم مبلمان، اکسسوری‌های خاص و رنگ‌های مدِ روز.

اگر جسارت خداحافظی با طرح‌های معمولی و پذیرش این ایده‌های خارق‌العاده و ترندهای طراحی داخلی را دارید، با ما همراه شوید تا به آینده دنیای طراحی داخلی قدم بگذارید؛ جایی که در آن، خلاقیت حد و مرزی نمی‌شناسد و نوآوری افسار امور را در دست می‌گیرد!

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

7 نمونه از جذاب‌ترین ترندهای طراحی داخلی

ایده‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای پروژه‌های طراحی داخلی در راه هست! ما بهترین‌ ایده‌ها را در صنعت معماری و طراحی داخلی زیر نظر داشته‌ایم و شاهد چند ترند تکراری در دکوراسیون خانه‌ها بودیم. در ادامه این مقاله به بررسی 7 مورد از جدیدترین و جذاب‌ترین ترندهای طراحی داخلی پرداختیم. جالب است بدانید این روزها، دنیای طراحی داخلی، طرفدار بی‌چون‌و‌چرای هویت، ارتباط با طبیعت و شیوه‌های پایدار است. هر ترند دیگری با اصول منتشر شده توسط این سه‌گانه قدرتمند مطابقت دارد.

پایداری، جایگاه خود را در ترند‌های طراحی داخلی سال‌های آینده تثبیت کرده است. در این میان، عملکردگرایی و فضای داخلی غنی از اصالت و هویت هم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. این روزها، فضاهای داخلی تبدیل به یک بوم نقاشی بی‌نظیر برای بیان سلیقه شخصی انسان‌ها و بهبود عملکرد شده‌اند. بیایید با برترین ترندهای طراحی داخلی آشنا شویم. با آشنایی هر چه بیشتر با رنگ‌ها، مبلمان و اکسسوری‌های مدِ روز، می‌توانید فضایی شگفت‌انگیز و امروزی در خانه خود خلق کنید.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۱ – مینیمالیسم ژاپنی؛  سبکی محبوب و ترندی امروزی

ترکیب بی‌نظیر سادگی سبک مینیمالیسم با ته‌رنگ گرم، آرامش و خلوص را تداعی می‌کند. عنصری تسکین‌دهنده و در عین حال جذاب در سطوح صاف و طراحی داخلی ساده وجود دارد. فضاهای زندگی بدون پیچیدگی و آشفتگی، هرگز از مد نمی‌افتند، بلکه همیشه، بهتر و بهتر می‌شوند. به همین دلیل یکی از جذاب‌ترین ترندهای طراحی داخلی، سبک مینیمالیسم به شیوه‌ای متفاوت می‌باشد.

این شیوه جدید و متفاوت، بی‌شباهت به سبک مینیمالیسم ژاپنی نیست. با دقت به این سبک ژاپنی، متوجه پالت رنگی با ته‌رنگ گرم می‌شویم. این سبک یکی از متعادل‌ترین ترندهای طراحی داخلی است. چرا که خلوص و سادگی این سبک، سبب افزایش تمرکز و کاهش سرعت می‌شود. از سویی دیگر پالت رنگی منحصربه‌فرد و عناصر دکوراسیون داخلی به کار رفته در عین زیبایی بصری، تمام عملکردهای مورد نیاز ساکنان را هم بر طرف می‌کنند. به همین دلایل است که به جرئت می‌توان گفت این سبک، ترندی زودگذر و موقتی نیست.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۲ – مبلمان منحنی؛ آرامش و آسایش فرم‌های پویا و سیال

به لطف ظرافت بی‌بدیل و آرامشی که فرم‌های منحنی در ذهن القاء می‌کنند، این روزها کاربردشان بیش از هر زمان دیگری جذاب به نظر می‌رسد. مبلمانی با فرم‌های منحنی و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی با اشکال سیال و نرم، عناصر مکمل مناسبی برای بسیاری از المان‌ها و ایده‌های طراحی داخلی هستند. فارغ از نوع مبلمان یا اکسسوری، تمام عناصر با فرم منحنی، تجربه‌ای راحت، دلنشین و جذابیت بصری بی‌نظیری را ارائه می‌کنند. به همین جهت مبل‌های گرد، لامپ‌های مدرن و صندلی‌های به فرم ارگانیک، انتخاب مناسبی برای ایجاد فضایی هماهنگ و محبوب مطابق با جدیدترین ترندهای طراحی داخلی هستند.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۳ –  کاربرد عناصر مینیمال و در عین حال لوکس؛ پیچیدگی مناسب و جذابیتی بی‌نظیر

بزرگ فکر کنید و جسورانه گام بردارید. با ادغام عناصر لوکس و میزانِ پیچیدگی مناسب طراحی، حس فضایی منحصربه‌فردی در خانه ایجاد خواهد شد. عناصر دکوراتیوِ خاص و هیجان‌انگیز مانند گلدان‌های دکوراتیو، مبلمان خاص، مجسمه‌‌های شاخص و اکسسوری‌های عجیب و غریب، قلب‌ها را تسخیر می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید، ترکیب این عناصر با پالت رنگی مونوکروم (تک رنگ) است. به این ترتیب می‌توانید کیفیت فضایی آرامش‌بخش و متعادلی در خانه خود رقم بزنید. با نگاهی به سبک جدید مینیمالوکس، کیفیت فضایی این ترندهای طراحی داخلی را لمس خواهید کرد.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۴- رنگ‌های کلاسیک بژ و عاج؛ بازگشت پر قدرتِ گذشته در عصر جدید

بژ و عاج در سال‌های پیش‌رو، بازگشتی پیروزمندانه خواهند داشت؛ بازگشتی پیروزمندانه اما با تغییراتی هوشمندانه! چنین تغییراتی، کاربرد این رنگ‌های کلاسیک را در سبک‌های مدرن و معاصر ممکن می‌سازد. بنابراین شما می‌توانید از این رنگ‌های جاودانه در خانه‌های امروزی خود استفاده کنید. با بهره‌مندی از این ترندهای طراحی داخلی، ظرافت عصر کلاسیک با جذابیت طرح‌های امروزی و عناصر دکوراتیو جسورانه ترکیب می‌شود. تطبیق‌پذیری و جذابیت بی‌‌انتهای این رنگ‌ها، برای هر طرح آوانگارد و مدرنی، عالی است.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۵- رنگ‌های شاد؛ لمس طراوت و آرامش با کوچک‌ترین تغییرات

الهام گرفتن از زیبایی هیجان‌انگیز رنگ‌های آرامش‌بخش و شادی‌آور، مانند آبی، صورتی و فیروزه‌ای روشن، یکی از هوشمندانه‌ترین ترندهای طراحی داخلی محسوب می‌شود. این ترند در سال‌های آینده به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد؛ چرا که این سایه‌ها و ته‌رنگ‌های جسورانه و شاداب، حس هیجان‌انگیزِ سرگرمی و انرژی فوق‌العاده‌ای را به فضای داخلی تزریق می‌کنند. به عبارت دیگر با کاربرد هر چند اندکِ این رنگ‌های پویا و شاد در اکسسوری‌هایی همچون گلدان، تابلو، کوسن و صندلی‌ها، می‌توان خانه‌ای ساخت که تلألو تابش انرژی مثبت، همیشه در آن جاری است.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۶- رنگ‌های نوستالژیک؛ تجربه حسی آشنا در خانه‌ای امروزی

خردلی و زیتونی، یادآور دوران گذشته هستند، اما پتانسیل یکپارچه‌سازی و ادغام در فضای معاصر را هم دارند. به همین جهت هم یکی از متداول‌ترین ترندهای طراحی داخلی، کاربردِ رنگ‌های خاکی است. این رنگ‌های خاکی، حس گرما و آرامشی نوستالژیک را به فضای مدرن می‌بخشند. این ترند جدید و کاربردی، ترکیبی فوق‌العاده از سبک نوستالژیک و معاصر است. پس اگر شما هم دوست دارید زیبایی‌شناسی قدیمی را لمس کنید، می‌توانید با کاربرد این ترکیب، تجربه حضور در یک فضای مدرن اما نوستالژیک را برای خود رقم بزنید.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

۷- رنگ مشکی؛ سبکی دراماتیک و لطافتی دور از انتظار!

در سال‌های آینده، شاهد خودنمایی رنگ‌ مشکی و سایر رنگ‌های تیره در طرح‌های آوانگارد و خانه‌های هوشمند امروزی خواهیم بود. کاربرد مناسب تناژ‌های مختلفی از رنگ مشکی، احساسی دراماتیک، پیچیدگی مناسب و ظرافتی خاص را القاء می‌کنند. این ویژگی‌ها، رنگ مشکی را انتخاب ایده‌آلی برای نقاط کانونی با ظاهری شیک و مدرن می‌سازد. سازگاری این رنگ با سبک‌های مختلف باعث شده که به عنوان یکی از کاربردی‌ترین رنگ‌ها و ترندهای طراحی داخلی به حساب آید. این رنگ برای ایجاد حسی صمیمانه و متفاوت در اتاق نشیمن‌های بزرگ هم ایده‌آل است.

ترندهای طراحی داخلی در تبریز- تب دیزاین

چگونه خانه خود را جاودانه، اصولی و در عین حال مطابق با بهترین ترندهای طراحی داخلی خلق کنیم؟

همچنان که متوجه شدید ایده‌های بسیار متنوعی برای طراحی و دکوراسیون داخلی فضاها وجود دارد که ما در این مقاله فقط چند نمونه کاربردی از آن‌ها را بررسی کردیم. اما در میان این همه ایده متنوع، کدام یک از ترندهای طراحی داخلی می‌تواند برای پروژه شما ایده‌آل باشد؟ هر پروژه‌ای، چالش‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد. به همین جهت، پیروی ناآگاهانه و همراهی با موج‌های جدیدِ مُد و ترندهای زودگذر، نتیجه رضایت‌بخشی نخواهد داشت. نحوه اجرای پروژه معماری و طراحی داخلی خانه، بسیار اهمیت دارد. این دقیقاً جایی است که نباید ریسک کنید! چشم بسته قدم برداشتن در مسیر طراحی و اجرای خانه‌ و کپی هر ایده اینترنتی، نتیجه‌ای جز آشفتگی فضایی و عدم هماهنگی نخواهد داشت.

چاره کار، مشورت با یکی از متخصصان شرکت طراحی داخلی در تبریز یا سایر کلان‌شهرهاست. بدین ترتیب می‌توانید بهترین ایده‌ها و ترندهای طراحی داخلی که با پروژه ویژه شما مطابقت دارد را انتخاب کنید. در نهایت مطمئن خواهید بود که یک طرح معماری جاودانه و بی‌زمان در خانه شما اجرا شده و خانه‌تان در عین اینکه مدرن و امروزی به نظر می‌رسد، اصولی و استاندارد هم هست. استودیو معماری تب دیزاین با بهره‌مندی از تجربه‌های متعدد اجرایی در زمینه معماری و طراحی داخلی، می‌تواند همراه شما در طول فرآیند طراحی تا اجرای پروژه‌ها مطابق با آخرین ترندهای طراحی داخلی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین زمان مشاوره رایگان می‌توانید با ما در تماس باشید.


منبع:  decorilla

پیام بگذارید

Explore
Drag