پرش لینک ها

چه رنگی اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟

یکی از مشکلات و دغدغه هایی که ذهن افراد خانه دار را اذیت می کند این است که چطور اتاق های کوچک خانه را بزرگتر نشان دهند. در واقع چه رنگی اتاق را بزرگتر نشان می دهد؟ همانطور که می دانید در این گونه موارد شما باید علاوه بر توجه کردن به قوانین رنگ در دکوراسیون داخلی باید به توهم بصری و خطای دید هم فکر کنید و اساسا با همین روش ها می توانید کاری کنید که اتاق کوچک شما بزرگتر نشان داده شود. همه ما می دانیم که در یک فضای کوچک رنگ های روشن اتاق ها را دلبازتر می کنند و رنگ های تیره اتاق ها را کوچکتر و دلگیرتر نشان می دهند. از طرفی می توان تمرکز را بر روی تغییر رنگ دیوارهای تأکیدی بگذارید که نقش نقطه کانونی را بازی می کنند. در ادامه قصد داریم لیستی به شما معرفی کنیم تا دقیقا بدانید چه رنگی اتاق را بزرگتر نشان می دهد و برحسب سلیقه یک یا چند نمونه را انتخاب کنید.

چگونه اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهیم؟

قبلا در خصوص بهترین رنگ برای خانه های کوچک به طور مفصل صحبت کرده ایم اما اگر بخواهید یک اتاق مشخص را که فضای کمتری دارد بزرگتر نشان دهید باید تکنیک های متفاوتی به کار بگیرید. در ادامه ضمن معرفی بهترین رنگ ها که ترند سال 2023 هم هستند، به شما آموزش می دهیم که چگونه اتاق کوچک را بزرگتر نشان دهیم:

رنگ های متضاد و روشن

یکی از بهترین رنگ های برای بزرگ نشان دادن فضا، استفاده از رنگ های روشن مثل آبی متمایل به سفید، سبز متمایل به سفید و به طور کلی رنگ هایی است که شاد و روشن باشند. هر چقدر اتاق شما روشن تر باشد فضای دلبازتر و جذابتری خواهید داشت که بزرگتر هم به چشم می آید. اگر فضای اتاق شما نورگیری خیلی خوبی دارد نیاز نیست رنگ های خیلی روشن استفاده کنید بلکه می توانید از تکنیک کنتراست کمک بگیرید. در این حالت بخش های کناری دیوارها و گچبری ها را روشنتر از رنگ خود دیوار انتخاب کنید.

سفید کوسه ای

طبیعتا یکی از گزینه های واضحی که پیشنهاد می شود مشتقات رنگ سفید مثل سفید کوسه ای است. بنابراین در جواب این سوال که چه رنگی اتاق را بزرگتر نشان می دهد باید به این رنگ اشاره کرد مخصوصا اگر نورگیری خوبی هم دارد. این رنگ به همراه سفید پوسته تخم مرغی و آبی کمک می کنند تا نور خورشید بهتر بازتاب بخورد و ظاهر جذابتری بسازد. یکی از ویژگی های بسیار مهم این رنگ این است که با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی سازگار است.

 

پیام بگذارید

Explore
Drag